به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ نخستین رویداد “استان آپ” در کرمان کلید خورد

به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ نخستین رویداد “استان آپ” در کرمان کلید خورد

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ: نخستین رویداد استانی استان آپ و دوشنبه های استارتاپی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، استانداری کرمان، پارک علم و فناوری استان کرمان، صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان و مجموعه کارن کراد به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ آغاز شد.
پیش از آغاز رسمی رویداد، دکتر بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از بخش های مختلف سالن آمفی تئاتر، نمایشگاه محصولات دانش بنیان، سالن جلسات، سکوی پرزنت، رست روم ، فضای کار اشتراکی و…. در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ بازدید و از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شد.

در ابتدای این بازدید نیز مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی تگ با اشاره به راه اندازی این مرکز در سال ۹۸ گفت: این مرکز نخستین مرکز نوآوری و شتابدهی خصوصی جنوب شرق کشور است که در سال ۹۸ با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار نموده است.

مهندس تورج نجف آبادی، استان کرمان را دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان در حوزه نوآوری، فناوری و استارت آپ ها معرفی کرد و افزود: سرمایه ما ، جوانان نخبه و نوآور استان هستند که به پشتوانه آنها، مرکز نوآوری و شتابدهی تگ راه اندازی شد.

مدیر ارتباط با مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نیز در حاشیه نخستین روز این رویداد در گفتگو با خبرنگار مرکز نوآوری و شتابدهی تگ گفت: رویداد “استان آپ” قرار است خدمات دوشنبه های استارتاپی و پیوند را به استان ها بیاورد و به جذب سرمایه کمک کند.

آفرین علیزاده، افزود: هم اینک نیز به تیم های لایه پایین تر، خدمات شتابدهی ارائه می دهیم تا به شتاب دهنده ها متصل شوند و بیشترین فعالیت ما در حوزه سلامت تکنولوژی، ورزش و… و پس از آن، سایر موضوعات می باشد.

علیزاده با اشاره به استقبال خوب کرمانی ها از رویداد ” استان آپ” در کرمان اظهارداشت: برای این رویداد بیش از ۵۰ استارت آپ از مسیر دوشنبه ها و پیوند در مرحله نخست ثبت نام کردند که بعد از غربالگری اولیه ۱۱ تیم از دوشنبه های استارت آپی و ۹ تیم از پیوند به مرحله پایانی این رویداد راه یافتند.

وی ادامه داد: تیم های راه یافته به مرحله پایانی بعد از غربالگری نهایی در مراسم اختتامیه روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه معرفی خواهند شد که در این مراسم تعدادی از مقامات کشوری و فعالان استارت آپی حضور خواهند داشت.

گفتنی است: نخستین رویداد استانی “استان آپ” از امروز در کرمان آغاز و تا چهارشنبه ۲۴ شهریور به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ در کرمان ادامه خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *