دکتر بغدادی: زیر ساخت های لازم برای فعالان استارت آپی در مرکز نوآوری و شکوفایی تگ فراهم است

دکتر بغدادی: زیر ساخت های لازم برای فعالان استارت آپی در مرکز نوآوری و شکوفایی تگ فراهم است

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شتابدهی تگ، دکتر مصطفی بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار ما، هدف از راه‌اندازی رویداد «استان آپ» در استان‌های مختلف را، توانمندسازی ظرفیت‌های دیگر استان‌ها و جذب سرمایه برای آن‌ها عنوان کرد.

وی گفت: ما به دنبال خارج کردن جریان سرمایه از پایتخت هستیم و معتقدیم پتانسیل ها و جوانان با استعداد زیادی در استان‌های دیگر وجود دارد که ما فقط باید آن‌ها را شناسایی کرده و از طریق رویداد پیوند، این طرح‌ها را به شتابدهنده‌ها معرفی کنیم تا بتوانند وارد بازار رقابت شوند.

بغدادی حضور دوشنبه‌های استارت‌آپی در رویداد استان‌آپ را باعث کسب تجربه توسط شرکت‌کنندگان دانست و اظهارداشت: پتانسیل‌های زیادی در استان‌های مختلف وجود دارد که می‌توانند با حضور در رویدادهایی همچون “استان آپ”، کسب تجربه کنند و این تجربه به توانمندسازی آن‌ها کمک می‌کند.

وی همچنین با اشاره به حضور بیش از ۴۰ تیم از دوشنبه‌های استارت آپی و پیوند در نخستین رویداد “استان آپ” در کرمان اظهار داشت: برای توانمندسازی این تیم‌ها، دوره‌های آموزش، منتورینگ و غربالگری انجام شده و تلاش ما توانمندسازی این تیم‌هاست و تاکنون نیز بازخوردهای خوبی در این زمینه از شرکت‌کنندگان گرفته‌ایم.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، جذب سرمایه برای تیم‌های برتر در کرمان را نیازمند پیوند ایده‌ها با شتابدهنده‌ها در ماه‌های آینده عنوان کرد و تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت‌های ملی و حتی صادراتی در این زمینه دارد و باید برای شکوفایی این ایده‌ها به جوانان این استان کمک کرد.

وی بر حضور جمعی از سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌ها در مراسم اختتامیه “استان آپ” اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این مراسم فرصت‌های پیوند خوبی برای تیم های کرمانی فراهم کنیم و تیم‌های دوشنبه‌های استارت‌آپی را به شتابدهنده‌ها پیوند دهیم.

بغدادی در پایان سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های مدیران مرکز نوآوری و شکوفایی تگ اظهارداشت: این مرکز دارای امکانات و زیرساخت‎های مناسبی برای نیازمندی‌های استان است که می‌توان از این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *