مدیر سرمایه گذاری کارن کراد در حاشیه رویداد استان آپ: تگ همه نگرانی هایم را برطرف کرد

مدیر سرمایه گذاری کارن کراد در حاشیه رویداد استان آپ: تگ همه نگرانی هایم را برطرف کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهنده تگ: امیررضا صادقی، مدیر سرمایه‌گذاری کارن کراد در حاشیه نخستین رویداد “استان آپ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما تمرکززدایی بر روی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی کشور را هدف اصلی برگزاری این رویداد در استان کرمان دانست.

وی گفت: ما نیز در کارن کراد به دنبال شناسایی استعدادها و ظرفیت های استانی هستیم هرچند معتقدیم جذب سرمایه باعث خوشبختی نمی شود ولی قطعا برای دوام کار لازم است و ما در رویداد استان آپ به دنبال توانمندسازی و انتقال تجربه ها و دانش و در نهایت سرمایه گذاری هستیم.

صادقی ادامه داد: برای توانمندسازی در انتهای راه هستیم و در این راستا دوره های آموزشی، فضا و باجه همکاری و فرصت سرمایه گذاری خوبی فراهم شده ولی در مسیر جذب سرمایه در ابتدای راه و در مسیر معرفی و شناسایی هستیم.

وی تیم های کرمانی حاضر را بالاتر از سطح انتظار توصیف کرد و افزود: من چند تیم واقعا خوب از استان کرمان در این رویداد دیدم که به راحتی می توانند جذب سرمایه کنند ولی باید فن مذاکره و بده بستان را یاد بگیرند ولی حضور این تیم ها بالاتر از سطح انتظار من بود.

مدیر سرمایه‌گذاری کارن کراد، ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کادر اجرایی مرکز نوآوری و شتابدهنده تگ در کرمان گفت: ابتدای کار در خصوص نحوه برگزاری رویداد نگران بودم ولی از زمان حضورم در مرکز تگ همه نگرانی هایم برطرف شد و معتقدم فضای همکاری های بیشتر با مرکز نوآوری و شتابدهنده تگ در آینده وجود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *