پایان رقابت استارت آپ ویکند آنلاین صنعت خرما کشور

پایان رقابت استارت آپ ویکند آنلاین صنعت خرما کشور

پایان رقابت ۱۳ تیم در رویداد استارت آپی صنعت خرمای کشور

برای نخستین مرتبه در استان کرمان، سیزده تیم در رویداد استارت آپ ویکند صنعت خرمای کشور طی سی ساعت به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، برای نخستین مرتبه در استان کرمان، استارت آپ ویکند آنلاین صنعت خرمای کشور به مناسبت هفدمین سالگرد زلزله دلخراش بم با ثبت نام بیش از ۸۰ شرکت کننده طی دو روز (۱۱ و ۱۲ دی ماه) در استان کرمان برگزار شد.

از مجموع ۳۲ طرح ثبت نام شده در این رویداد، ۱۳ ایده نوآور در زمینه صنعت خرما و کارآفرینی، با رأی شرکت کنندگان وارد فرآیند داوری شد و در نهایت ۳ تیم برتر این رویداد انتخاب شدند.

تیم استفاده از فناوری نانو در بسته بندی و کنترل کیفی مرحله به مرحله محصول به نمایندگی حمید خواجویی نژاد، تیم واه طناب بافت از طریق الیاف خرما (چیلک) به نمایندگی فاطمه موسی زاده و همچنین تیم کاشی پشم خرما به نمایندگی یاسمن زهرا رحیمی فرد به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رویداد را از آن خود کردند.

لازم بذکر است؛ “تیم خرما و سلامت جهانی” به نمایندگی صادق صنعتی و “تیم استفاده از حامل های لیپیدی نانو ساختار حاوی سینا مالدهید به منظور افزایش ماندگاری خرما” به نمایندگی فرشته سادات موسوی به عنوان دو تیم شایسته تقدیر این رویداد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، این رویداد توسط مجتمع آموزش عالی بم و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، پارک علم و فناوری استان کرمان، مرکز رشد واحدهای فناور بم، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری های پیشرفته کرمان و انجمن خرمای ایران بر روی بستر آنلاین مرکز نوآوری و شتابدهی تگ برگزار شد که متوسط میزان مشارکت شرکت کنندگان در ساعات برگزاری رویداد به صورت آنلاین بیش از هفتاد درصد بوده است.

رویداد استارت آپی صنعت خرما با هدف کمک به توسعه این بخش و تلفیق دانش، عمل و حمایت از صاحبان ایده و فعالین این صنعت برنامه ریزی گردیده است

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *