برگزاری اولین استارت آپ ویکند آنلاین صنعت خرما در کشور

برگزاری اولین استارت آپ ویکند آنلاین صنعت خرما در کشور

اولین استارت آپ ویکند آنلاین صنعت خرما در کشور برگزار میشود

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ ، به مناسبت ۵ دی ماه سالگرد زلزله دلخراش بم برای اولین بار استارت آپ ویکند آنلاین صنعت خرما کشور ، توسط مجتمع آموزش عالی بم با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی تگ ، پارک علم و فناوری استان کرمان، مرکز رشد واحد واحدهای و فناور شهرستان بم،دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری های پیشرفته کرمان و انجمن خرمای ایران بر روی بستر آنلاین مرکز نوآوری و شتابدهی تگ برگزار می شود.

رویداد استارت آپی خرما با هدف کمک به توسعه این بخش و تلفیق دانش و عمل و حمایت از صاحبان ایده و فعالین این صنعت برنامه ریزی گردیده است.

این رویداد با توجه به برنامه ریزی ۲ بوت کمپ جهت پیش رویداد، در ۲ روز در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می گردد و علاقه مندان با ارسال ایده های خود پس از بوت کمپ اول بر اساس آموزش ها در این رویداد ثبت نام کرده و در کنار سایر علاقه مندان بر روی بوم کسب وکار و آشنایی با مفاهیم اولیه کسب وکار استارت آپی کار می کنند.
صاحبان ایده شرکت کننده در این رویداد و یا تیم های تشکیل شده می توانند پس از رویداد از حمایت های مختلف مراکز رشد، پارک علم وفناوری و مرکز نوآوری و شتابدهی تگ برخوردار شده و استارت آپ خود را راه اندازی نمایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *