مسئول آموزش مرکز نوآوری و شتابدهی تگ: پل یک رویداد استارت آپی متفاوت برای ورود ایده های نو به دنیای ثروت است

مسئول آموزش مرکز نوآوری و شتابدهی تگ: پل یک رویداد استارت آپی متفاوت برای ورود ایده های نو به دنیای ثروت است

مسئول آموزش مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، با تاکید بر متفاوت بودن رویداد پل در کشور گفت:

“پل”

رویداد هدفمند استارت آپی و متفاوت است که با شناخت صحیح از بازار، تلاش می کند تا ایده های نوآورانه و خلاقانه را به سرمایه گذاران معرفی کنند.

نوید عبادی، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، گفت:

پل یک رویداد متفاوت استارت آپی است که در دوره زمانی ۳ ماهه در حال برگزاری است و در این رویداد ضمن آموزش، تیم ها در هر مرحله با زوایای مختلف طرح خود بیشتر آشنا می شوند وبا فراهم نمودن فضای مناسب، به بازار مورد نظر وصل می شوند.

وی ادامه داد:

در این رویداد از صفر تا صد ایده ها توسط تیم های تخصصی در مرکز سنجیده می شوند و همه کارها از لحظه پذیرش ایده ها، تا ورود آنها به بازار کار و جذب سرمایه سنجیده و برای آنها برنامه ریزی و راهکارهایی ارائه می شود تا تیم ها بتوانند برای ایده های خود سرمایه گذار جذب کنند.

عبادی، پروسه انتخاب تیم ها را سخت و سنگین توصیف کرد و افزود: البته تیم ها باید از فیلترهای سختی رد شوند، چون ما معتقدیم که هر ایده ای نمی تواند یک استارت آپ موفق باشد و برای جذب سرمایه گذار و ورود به بازار، باید علاوه بر توجیه اقتصادی، تلاش شبانه روزی کرد.

وی اظهارداشت:

رویداد پل از خردادماه امسال آغاز و ۶۵ ایده از سراسر استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که بعد از ارزیابی و بررسی های در چند مرحله، ۹ تیم به مرحله نهایی راه یافتند و تلاش ما بر این بوده که تیم هایی انتخاب شوند که بازار را خوب سنجیده باشند و ایده های آنها ارزش سرمایه گذاری داشته باشند.

مسئول آموزش مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، ادامه داد: در این هفته که مرحله نهایی رویداد پل در حال برگزاری است، تیم ها با سرمایه گذاران جلسه خواهند داشت و هدف اصلی ما در این رویداد ، رسیدن تیم های غربالگری شده با ایده های نوآورانه و خلاقانه به سطح سرمایه گذاری و تامین مالی در استان کرمان است که با تلاش چند ماهه به این نقطه مهم رسیدیم.

وی تصریح کرد:

رویداد پل هر شش ماه یکبار در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، برگزار می شود و رویداد پل بعدی ، احتمالا بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

عبادی در بخش دیگری از سخنان خود، به تعریف اصطلاح پل پرداخت و گفت: دلیل انتخاب نام ” پل” برای این رویداد به دلیل پیوند ایده به بازار است و در این راه همه حمایت های مالی و معنوی در اختیار تیم ها و ایده پردازان قرار می گیرد تا از پل به خوبی گذر کنند و در صورت توجیه اقتصادی، بتوانند سرمایه مورد نیاز را جذب کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *