رونمایی از محصولات دانش بنیان با حضور رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در مرکز تگ

رونمایی از محصولات دانش بنیان با حضور رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در مرکز تگ

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شکوفایی تگ: در آخرین روز از نخستین رویداد “استان آپ” در کرمان دکتر وحدت رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از چند محصول دانش بنیان در محل مرکز نوآوری و شتابدهنده تگ رونمایی کرد.

دکتر وحدت ضمن آشنایی با چندین شرکت دانش بنیان و محصولات آنها در این نمایشگاه و بازدید از بخش های مختلف مرکز نوآوری و شتابدهنده تگ از نزدیک با فعالیت های و اقدامات این مرکز آشنا شد.

وی در پایان بازدید خود با حضور در جمع تعدادی از مراکز فعال در حوزه نوآوری، کسب مهارت در زمینه های مختلف تخصصی را عامل موفقیت مراکز ذکر کرد و گفت: باید مهارت های مختلف بالاخص مهارت جذب منابع مالی را در خود تقویت کنیم.

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ظرفیت ها و زیرساخت های استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان از لحاظ جمعیت، زیرساخت ها و نیروهای دانشگاهی دارای پتانسیل های زیادی است و باید برای جذب سرمایه در استان تلاش کرد.

گفتنی است: نخستین رویداد ” استان آپ ” با حضور ۵۰ تیم از دوشنبه های استارت آپی و پیوند به مدت سه روز در مرکز نوآوری و شتابدهنده تگ برگزار شد و در آخرین روز از این نمایشگاه محصولات دانش بنیان رونمایی شد.

این محصولات شامل کنتور هوشمند الکترومغناطیس باتری‌بیس، سیستم جامع آموزشی شامل سرور و کلاینت، سامانه اتوماسیون هوشمند کشاورزی (آسابیار)، مودم و روتر صنعتی، سولفات پتاسیم، ربات صنعتی، پلتفرم ورزش آنلاین یک  تکان، فلزیاب صنعتی، استحصال منگنز از سنگ‌های کم عیار است.

این رویداد استانی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، استانداری کرمان، پارک علم و فناوری استان کرمان، صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان و مجموعه کارن کراد به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ برگزار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *