دوره آموزشی آشنایی با مدل کسب و کار به روش بوم ناب برگزار می شود

دوره آموزشی آشنایی با مدل کسب و کار به روش بوم ناب برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، دوره آموزشی آشنایی با مدل کسب و کار و بوم ناب روز یکشنبه (۲۱ دی ماه) از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ با سرفصل هایی همچون مشتریان و پذیرندگان آغازین، برتری مطلق، کانال های ارتباطی و توزیع، ارزش پیشنهادی، راه حل، جریان درآمدی، ساختار هزینه ها و معیارهای کلیدی به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ برگزار خواهد شد.

مهرداد ناطقی (کارشناس مهندسی نرم افزار، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات ریتون و بنیانگذار استارت آپ تریپ ساز) مدرس دوره آموزشی آشنایی با مدل کسب و کار و بوم ناب خواهد بود.

متقاضیان پس از شرکت در دوره آموزشی “آشنایی با مدل کسب و کار و بوم ناب” می توانند تفاوت بوم کسب و کار و بوم ناب را تشخیص دهید، چالش های احتمالی را پیش بینی کنید و رای آن راه حلی بیابید، مشتریان احتمالی خود را بشناسید، وضعیت بازار را بررسی کنید، انواع کانل ها را بشناسید، هزینه های خود را پیش بینی کنید و درنهایت توانایی طراحی بوم کسب وکار و بوم ناب را بدست آورید.
علاقمندان کسب و کار می توانند برای شرکت در این دوره آموزشی از طریق سایت www.elearn.tagsoo.ir ثبت نام نموده و در قالب هدیه از تخفیفات ویژه مرکز نوآوری و شتابدهی تگ به مناسبت اولین سالگرد راه اندازی آن بهره مند شده و به ازای هر نفر مبلغ ده هزار تومان پرداخت نمایند.

نشست های تخصصی، دوره های آموزشی و رویدادهای استارت آپی به صورت هفتگی در پورتال اطلاع رسانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ به نشانیwww.new.tag-iac.ir اطلاع رسانی خواهد شد؛ همچنین علاقمندان می توانند برنامه های این مرکز را از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس new.tag-iac.ir دنبال کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *