استارتاپ ویکند کشاورزی و صنایع وابسته

استارتاپ ویکند کشاورزی و صنایع وابسته

رویداد شتاب ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمان، سازمان جهاد کشاورزی کرمان، پارک علم و فناوری کرمان، دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری های پیشرفته و مرکز نوآوری وشتابدهی تگ از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در این مرکز برگزار گردید. در این رویداد با توجه به محدویت ظرفیت ۱۱۰ نفر پذیرش شدند که طی سه روز متوالی با همراهی ۲۰ مربی کشوری و استانی به یادگیری مسائل کسب و کار و عملی نمودن ایده های خود پرداختند. در طی رویداد کارگاه های آموزشی متنوع با عناوین؛ کارگاه تسهیل گری، بوم کسب و کار، اعتبارسنجی و نحوه ارائه توسط مربیان و منتورهای رویداد به جهت افزایش هر چه بیشتر بهره وری شرکت کنندگان برگزار شد.
در این رویداد جمعأ تعداد ۲۷ ایده بصورت ارائه آسانسوری یک دقیقه ای، مطرح شد که از میان آن ها، تعداد ۱۰ ایده، انتخاب و در ادامه شروع به تیم سازی و کار بر روی مدل کسب و کار پیشنهادی خود نمودند. پس از سه روز کار مداوم و تلاش تیمی، نهایتا ارائه طرح نهایی گروه ها در حضور داوران و شرکت کنندگان انجام و اسامی سه طرح برتر اعلام شد. برگزار کنندگان این رویداد با تقدیر از سه گروه آلارمو، گرین پلاس و اسمارت فارم و تقدیم جوایز نقدی برای پیشبرد هر چه بیشتر طرح های ایشان از این عزیزان تقدیر بعمل آوردند.
در پایان به جهت حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه مطرح شده، به پیشنهاد مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی تگ مقرر گردید تا امکان استقرار رایگان برای هر سه تیم برتر بصورت موقت به مدت سه ماه در این مرکز میسر شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *