برگزاری جلسات کتاب مهندسی زندگی به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ

برگزاری جلسات کتاب مهندسی زندگی به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ

جلسات کتاب مهندسی زندگی«تگ بوک» با تحلیل و بررسی کتاب “اصل‌گرایی” به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ برگزار می گردد و هیچگونه محدودیتی برای حضور افراد علاقه‌مند و دوستدار کتاب نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، در جلسه کتاب مهندسی زندگی “تگ بوک” که روز پنجشنبه (25 دی ماه) ساعت 17:30 در “کافه نوآوری” مرکز نوآوری و شتابدهی تگ برگزار می گردد، کتاب “اصل‌گرایی” essentialism با عنوان فرعی اصل را بچسبید و فرع را رها کنید، نوشته‌ی “گِرگ مک کیون” تحلیل و بررسی خواهد شد.
کتاب “اصل‌گرایی” که اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است، به بیست اصل مهم که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها کمد شلخته‌ی زندگی را مرتب کرد، ارائه شده و افراد بعد از مطالعه این کتاب قادر خواهند بود از میان انبوهی از کارها و هدف‌ها، اولویت مهم خود را انتخاب کرده و زمان و انرژی خود را برای آن سرمایه‌گذاری کنند.
کتاب “اصل‌گرایی” در ایران با ترجمه‌ی بهنام شاهنگیان و مهدی مصلحی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و در این بین می توان به محتویات آن همچون رهایی از احساسات، نداشتن اولویت برای زندگی، پوچی و افسردگی، تلاش کردن و نتیجه گرفتن اشاره کرد.
علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در قالب هدیه به مناسبت اولین سالروز تاسیس مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، به صورت رایگان در جلسات کتاب مهندسی زندگی«تگ بوک» حضور خواهند یافت.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *