فضاهای کار

فضای کار اشتراکی (Co-Working Space)

یکی از دغدغه­‌های اصلی که استارت آپ­‌ها در شروع فعالیت خود با آن مواجه هستند مربوط به مسائل مالی و هزینه­‌هاست. هزینه مکان یکی از هزینه­‌های اصلی و اولیه است که قابل حذف نیست، اما می‌توان آن را کاهش داد. در واقع فضای کار اشتراکی با در اختیار گذاشتن امکانات مناسب به استارت آپ­‌ها امکان کاهش هزینه مکان را برای آن‌ها فراهم می­‌کند. در این فضا هر فرد یا هر تیم میز کار مخصوص به خود را دارد و از آنجایی‌ که این افراد و تیم­‌ها در کنار یکدیگر کار می­‌کنند فضای کار اشتراکی نامیده می­‌شود. با توجه به اینکه الزامات فیزیکی اساسی کار کردن در این فضاها فراهم می‌شود، در برخی موارد شتاب دهنده‌­های کسب و کار یا مراکز تحقیق و توسعه شرکت‌های بزرگ نیز ممکن است در این فضاها مستقر شوند. فضای کار اشتراکی و اختصاصی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ نیز با متراژ 600 متر مربع در این مسیر آماده خدمت‌­رسانی به شما می‌­باشد.

فضای مطالعه
اتاق پرزنت
اتاق نمایش
اتاق سکوت
اتاق استراحت
فضای کار اشتراکی
Space Library

فضای کتابخانه و مطالعه (Space Library)

Presentation Room

اتاق جلسات مستقل برای تیم‌های مستقر (Presentation Room)

Show room

اتاق معرفی خدمات و فضاهای مرکز (Show room)

Silent Room

اتاق­‌های سکوت تک نفره جهت تماس تلفنی و کار انفرادی (Silent Room)

Rest room

فضای استراحت (Rest room)

Co-Working Space one
فضای کار اشتراکی (Co-Working Space)
previous arrow
next arrow

بخشی از خدمات فضای کار اشتراکی

  • امکان استفاده از محیط­‌های ضد صدا برای مکالمات تلفنی (silent room)
  • اتصال به wifi و اینترنت پرسرعت
  • یک میز کاری مرتب
  • مجهز به سیستم صوت
  • مجهز به دوربین مدار بسته
  • ورود و خروج از طریق دستگاه تشخیص چهره
  • استفاده از کتابخانه مرکز
  • فناوری لازم برای کنفرانس ویدیویی و به اشتراک­ گذاری اطلاعات
  • دسترسی آسان به کافه نوآوری
  • فضای استراحت
  • اتاق جلسات
1031

فضای کار اشتراکی نفر/ماه

فضای کار اختصاصی

فضای کار اشتراکی از تعداد زیادی از شرکت‌ها و فعالان کسب و کار تشکیل شده است که بالطبع فضای نسبتا شلوغی محسوب می‌گردد. اگر کسب و کارتان نیازمند برگزاری جلسات زیادی با مشتریان است، نیاز به یک دفتر خصوصی دارید. یکی دیگر از خدمات ویژه مرکز نوآوری و شتابدهی تگ اختصاص ۳ دفتر کار خصوصی مجزا در کنار دفتر کار اشتراکی برای کسب و کارها می باشد.

اتاق های اداری

دفترکار اختصاصی

فضای کار اشتراکی از تعداد زیادی از شرکت ها و فعالان کسب و کار تشکیل شده است که بالطبع فضای نسبتا شلوغی محسوب می‌گردد. اگر کسب و کارتان نیازمند برگزاری جلسات زیادی با مشتریان است، نیاز به یک دفتر خصوصی دارید. یکی دیگر از خدمات ویژه مرکز نوآوری و شتابدهی تگ امکان اختصاص دفاتر خصوصی در کنار دفتر کار اشتراکی برای کسب و کارها می باشد.

بخشی از خدمات دفاتر خصوصی

امکان دریافت خدمات پذیرش برای جلسات کاری
اتصال به wifi و اینترنت پرسرعت
امکان استفاده از اتاق جلسات و آمفی تئاتر
امکان اخذ کد پستی اختصاصی

اتاق‌ منتورینگ

دریافت مشاوره های کاربردی از سنجه های کلیدی یک کسب و کار موفق است. خوشبختانه با حضور مربیان مطرح کشوری و منطقه ای، این امکان در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ فراهم شده است تا بصورت حضوری و آنلاین

بخشی از خدمات اتاق‌های منتورینگ

ایجاد بستری برای ارتباط هر چه راحت تر و صمیمی تر مشاور و مشترک
امکان ارائه خدمات خارج از ساعات اداری
فضایی آرام و بدون سروصدا
مشاوره خصوصی با منتورهای برجسته و کارآفرینان موفق داخلی
امکان برگزاری جلسات بصورت آنلاین
مجهز به اینترنت

اتاق B2B

فضایی مناسب جهت جلسات دو جانبه کاری و تجاری.

بخشی از خدمات اتاق B2B

  • فضایی برای گفتمان استارت‌آپ‌هایی که به مرحله تولید رسیده اند با سایر کسب و کارهای استان
  • فضایی آرام برای جلسات دو جانبه
  • محلی برای فروش و ارائه خدمات یا محصول یک شرکت به شرکتی دیگر

نمایشگاه دائمی محصولات نوآورانه و فناورانه

این نمایشگاه محل مناسبی برای معرفی دستاورد‌های شما و آشنایی با فعالیت‌های اکوسیستم فناورانه جنوب شرق کشور خواهد بود.

بخشی از خدمات نمایشگاه دائمی

امکان دریافت خدمات پذیرش برای مراسم رونمایی و جلسات معرفی محصول
سیستم نور پردازی چند جانبه و سکوهای مختلف با کاربرد های متفاوت
امکان اتصال به wifi و اینترنت پرسرعت
سکوی ارائه محصول و نمایشگر برای رونمایی از محصولات
فضایی سرپوشیده و مسقف به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر
فضایی ویژه رونمایی محصول

فضای کار آموزشی و جلسات

به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی و دانش افزایی در حوزه های مختلف پذیرای علاقه مندان است. همچنین اساتید محترم نیز با ثبت درخواست امکان بهره وری از این فضا را دارند. فضای آموزشی این مرکز متشکل از چند سالن در طبقه همکف و طبقه اول با ظرفیت های متفاوت می باشد.

اتاق جلسات

بخشی از خدمات اتاق جلسات
مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری کامل
منطبق با استانداردهای بین‌المللی
امکان دریافت خدمات پذیرش برای جلسات و دوره های آموزشی شما
امکان اتصال به wifi و اینترنت پرسرعت
دارای ظرفیت 30 نفره
قابلیت تنظیم روشنایی کلاس

اتاق آموزش

بخشی از خدمات کلاس های آموزشی

قابلیت چینش کلاس به اشکال مختلف بسته به هدف آموزشی هر دوره
مجهز به ویدئو پروژکتور و تجهیزات صوتی و تصویری کامل
کلاس منطبق با استانداردهای بین‌المللی
امکان دریافت خدمات پذیرش برای دوره‌های آموزشی شما
امکان اتصال به wifi و اینترنت پرسرعت
دارای ظرفیت 30 نفره
قابلیت تنظیم روشنایی کلاس

سالن آمفی تئاتر

سالن همایش مرکز نوآوری و شتابدهی تگ با داشتن تمامی استانداردهای یک سالن همایش مناسب آماده پذیرایی و همکاری با تمامی شرکت‌ها و ادارات خصوصی و دولتی است.

بخشی از خدمات سالن همایش

دارای سالن همایش با گنجایش ۱۰۰ نفر
تجهیزات و خدمات مانیتورینگ و نظارتی
سیستم صوتی بروز و کامل
امکان دریافت خدمات پذیرش برای نشست ها و جلسات شما
نور پردازی و تاسیسات الکترونیکی استاندارد
مجهز به TV Wall

آمفی تئاتر پلکانی

کافه نوآوری

کافه نوآوری فضایی است که در آن صاحبان کسب و کار، افراد خلاق و دارای ایده و با مهارت بالا، دانشجویان و هر فردی که علاقمند به ایده‌های نوآورانه و ایجاد ارتباطات جدید است، در چارچوب یک فضای غیررسمی و صمیمی ایده‌ها و اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند، از یکدیگر می آموزند و شبکه سازی می‌کنند. این دورهمی‌ها و افزایش ارتباطات می تواند به افراد کمک کند تا یک تیم قوی برای شروع و یا توسعه کسب و کار خود تشکیل دهند و در کنار آن از تجربیات کارآفرینان موفق نیز استفاده کنند. علاوه بر این در کنار ایجاد ارتباطات و شبکه سازی، می توانند در نشست های کتابخوانی و دیدن فیلم‌های کسب و کار جهت افزایش دانش خود شرکت کنند. مرکز نوآوری و شتابدهی تگ با راه اندازی کافه فناوری توانسته است در زمینه اشاعه فرهنگ کارآفرینانی، توانمندسازی افراد و صاحبان ایده و تبادل اطلاعات اقدامات موثری داشته باشد.

بخشی از خدمات کافه فناوری

سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم
منوی پذیرایی کامل
ایجاد فضای دورهمی و اشتراکی صمیمانه و نوآورانه
امکان اتصال به wifi و اینترنت پرسرعت
برگزاری گفتگوهای تخصصی در زمینه راه اندازی استارت‌آپ‌ها، کسب و کار و…
نشست‌های کتابخوانی و معرفی فیلم در حوزه کسب و کار، کارآفرینی و…
امکان برگزاری مسابقه‌های مختلف کارآفرینی، به ویژه برای نوجوانان و جوانان با هماهنگی قبلی

 
هزینه اجاره فضا به ازای هر ساعت سال 1403 به ریال (بدون احتساب مالیات)
سالن آمفی تئاتر (حد اکثر ظرفیت 100 نفر) سالن جلسات (حد اکثر ظرفیت 35 نفر) آموزش (حد اکثر ظرفیت 35 نفر) پلکانی (حد اکثر ظرفیت 20 نفر) نمایشگاه
مدت اجاره تعرفه غیر همکار تعرفه همکار
تا 2 ساعت 50.000.000 30.000.000 22.500.000 15.000.000 7.000.000 هرسانس
4 ساعته
45.000.000
2-4 ساعت 35.000.000 26.250.000 20.000.000 10.000.000 6.000.000
4-6 ساعت 22.250.000 18.750.000 8.750.000 5.000.000
بیش از 6 ساعت 18.750.000 18.000.000 7.000.000 4.000.000

*همکار: سازمان یا مجموعه ای است که تفاهم نامه همکاری با مرکز منعقد کرده است و یا تقویم فصلی آموزشی خود را در ابتدای فصل به واحد آموزش تحویل داده است.
*در صورت نیاز به پذیرایی، قیمت پکیج پذیرایی به صورت جدا محاسبه و اعلام خواهد شد.
* 10 درصد تخفیف همکار با ارائه تقویم آموزش فصلی
* 10 درصد تخفیف جهت اجاره فضا برای اولین نوبت

نوع فضای مورد اجارهمقدارواحدنرخ اجاره (بدون احتساب مالیات)
فضای کار اشتراکی به مدت یک ماه 
معادل یک صندلی
یکمتر مربع1.000.000 تومان
فضای کار اشتراکی به مدت دو هفته 
معادل یک صندلی
یکمتر مربع600.000 تومان
فضای کار اشتراکی به مدت یک هفته 
معادل یک صندلی
یکمتر مربع450.000 تومان
فهرست بها

فرم درخواست رزرو فضای کار