شرایط و ضوابط رزرو فضای کار مرکز شتابدهی و نوآوری تگ

ضوابط و شرایط برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای ترویجی و کارآفرینی

با مجوز مرکز نوآوری و شتابدهی تگ

  1. جهت برگزاری رویداد می بایست درخواست برگزاری رویداد- حداقل 3 هفته قبل از برگزاری رویدادهای استارتاپی/کلاس های آموزشی و کارگاه های مشترک با مرکز حداقل یک هفته قبل از برگزاری و کارگاه های اجاره فضا حداقل 3 روز قبل از برگزاری تکمیل و برای مرکز ارسال شود.
  2. فرم درخواست رویداد می‌بایست به تایید و تعهد متقاضی برگزاری رویداد، پیش از زمان مقرر در بند یک برسد. در صورت بروز هر گونه تغییر در اطلاعات ارائه شده در فرم رویداد درهر مرحله از برگزاری رویداد، تغییرات باید به تایید مسئول آموزش و متعاقبا مدیر فنی مرکز برسد.
  3. در کلیه رویدادها، استفاده از حمایت و درج نام و نشان تجاری شرکت‌ها و برندهای خارجی به جز ارائه درخواست جداگانه متقاضی و تایید مدیر فنی/اجرایی مرکز ممنوع است.
  4. در صورت برنامه ریزی برای حضور میهمان، داور یا مربی خارجی در رویداد، می بایست اطلاعات ایشان ( نام و نام خانوادگی، معرفی مختصر و تصویر گذرنامه) همزمان با تکمیل فرم برگزاری رویداد، در اختیار مرکز قرار گرفته و به تایید مرکز برسد.
  5. ثبت نام افراد، ایده ها، شرکت‌ها، طرح‌ها و ایجاد هرگونه بانک اطلاعاتی مرتبط در بستر درگاه‌های خارجی ممنوع است.
  6. رعایت شئونات اخلاقی و چارچوب ارزش‌های نظام اسلامی در حین برگزاری رویداد الزامی است.‌
  7. برگزارکننده موظف است در مدت زمان حداکثر 2 هفته پس از برگزاری رویداد، گزارش برگزاری و گزارش مالی رویداد را به همراه مستندات تصویری برای مرکز ارسال نماید.
  8. در صورت وجود نهاد متولی رویداد، برگزارکننده موظف است معرفی نامه ای از نهاد متولی، همزمان با ارائه فرم درخواست رویداد به مرکز ارائه دهد.
  9. در کلیه اطلاع رسانی های مربوط به برگزاری رویداد در رسانه ها وبسایت رسمی، پوستر، بنر، سایت ثبت نام، شبکه های اجتماعی و . . . عبارت “با مجوز مرکز نوآوری و شتابدهی تگ”  به همراه لوگوی مرکز باید درج گردد.
  10. در صورت اضافه شدن زمان رویداد بدون پیش بینی قبلی تعرفه ساعات اضافه برگزاری رویداد با ضریب 1.5 برابر تعرفه پیوست 1 و 2 محاسبه و از متقاضی اخذ میگردد.
  11. فایل ارائه استاد می‌بایست حداقل یک روز قبل از برگزاری رویداد در اختیار واحد انفورماتیک مرکز قرار گیرد و در غیر اینصورت عواقب ناشی از عدم اجرای صحیح فایل به عهده متقاضی خواهد بود.
  12. کنسلی دوره های آموزشی تا یک مرحله با اطلاع قبلی حداقل 48 ساعت قبل از برگزاری به واحد آموزش مجاز می‌باشد در غیر این صورت هزینه تعرفه فضا از متقاضی اخذ میگردد.
  13. در صورت مشاهده افرادی که پروتکل‌های بهداشتی (ماسک) را جهت ورود به مرکز رعایت نمی‌کنند از ورود اشخاص جهت حضور در کلاس ممانعت بعمل می آید.
  14. پانزده دقیقه قبل از برگزاری، کلاس در اختیار  نماینده متقاضی جهت ورود به کلاس قرار میگیرد و پس از اتمام زمان کلاس حداکثر ده دقیقه جهت تخلیه مجاز می‌باشد.
  15. تمامی افرادی که به کارگاه های آموزشی برگزار شده در مرکز وارد می‌شوند می بایست اسامی آن ها در بدو ورود و بخش پذیرش مرکز ثبت گردد.
  16. پذیرایی از شرکت کنندگان تنها در فضای کافه مرکز نوآوری مجاز می‌باشد.