شتابدهی و سرمایه گذاری

شتابدهنده چیست؟

  اصطلاح «شتابدهنده» در جامعه استارت‌آپی تعاریف گسترده‌‌ای دارد. از آنجایی که شتاب‌دهنده‌ها پس از گذشت چند سال از تولد آن‌ها در دنیا هنوز یک روش جدید و مبتکرانه برای توسعه استارت‌آپ‌ها محسوب می‌شوند، این مدل همچنان در حال تغییر است و تعیین تعاریف دقیق آن بسیار دشوار است. با اینحال بنیاد کارآفرینی کافمن تعریفی که از شتابدهنده ارائه داده عبارتست از “شتابدهنده‌ها سازمان‌هایی هستند که مجموعه‌ای از خدمات حرفه‌ای و تخصصی، منتورینگ و فضای کار را در قالب یک برنامه رقابتی ارائه می‌دهند.” 

در راستای درک مفهوم شتابدهنده، تیم فنی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ پس از تحقیقات بسیار و بررسی برترین شتابدهنده‌های دنیا ویژگی‌هایی را شناسایی کرده است که اکثریت شتابدهنده‌های دنیا از آن برخوردارند:

  • یک فرایند کاربردی که برای همه در دسترس است و در عین حال بسیار رقابتی است.
  • ارائه سرمایه گذاری اولیه (سرمایه بذری)، معمولا در ازای حقوق صاحبان سهام.
  • تمرکز بر تیم‌های کوچک نه بنیانگذاران فردی.
  • پشتیبانی با مدت زمانی محدود، معمولا بین سه تا شش ماه، به همراه برنامه‌هایی شامل رویدادها و کارگاه‌های آموزشی، خدمات و منتورینگ فشرده.
  • گروه‌های استارت‌آپی به جای شرکت‌های منفرد.

  

همچنین این مرکز با ارائه یک برنامه‌ شتابدهی مشخص و مدون به منظور تسهیل و تسریع در فعالیت‌های کارآفرینان و صاحبان ایده، به آنها کمک می‌کند تا ایده‌ها، فناوری‌ها و یا محصولات خود را به بازار بیاورند و به سمت کسب و کار مناسب هدایت شوند. این مرکز عموما با استارت‌آپ‌های پربازده و دارای پتانسیل رشد بالا کار می‌کند و طیف وسیعی از خدمات حمایتی و پشتیبانی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. در واقع تمرکز آن‌ عمدتا بر منتورینگ و توسعه این استارت‌آپ‌ها و تامین سرمایه بذری مراحل اولیه برای آن‌هاست.

تفاوت شتابدهنده با سایر مراکز فعال در اکوسیستم کارآفرینی

بسیاری از پژوهش‌ها و محتواهای مرتبط با کارآفرینی و فناوری بین شتابدهنده‌ و سایر مراکز فعال در اکوسیستم کارآفرینی تفاوتی قایل نشده است. اما واقعیت آن است که این نهادها اگر چه مشابهت‌هایی دارند، اما ورودی‌ها، فرآیند‌ها و همچنین خروجی‌های آنها با هم متفاوت است. برخی از تفاوت‌های آنها در جدول زیر بیان شده است:

شتابدهندهسایر مراکز
مناسب برای استارت‌آپ‌هامناسب از زمان ایده پردازی تا مراحل اولیه شرکت (شرکت نوپا)
تمرکز روی تیم‌های کوچکتمرکز روی بنیانگذاران فردی
فرایند کوتاه مدتفرایند بلند مدت
زمان کوتاه ورود به بازارزمان طولانی ورود به بازار
افق فکری کوتاه مدت، گروه محورایجاد شرکت‌های پایدار
تمرکز بیشتر بر رشد و نرخ بازگشت سرمایه (ROI)تمرکز بیشتر بر توسعه اقتصادی
عموما انتفاعی و سرمایه گذاری تا سقف 500 میلیارد ریال بر روی ایده‌ها و محصولات فناورانهعموما غیرانتفاعی
تفاوت شتابدهنده با سایر مراکز

برنامه شتابدهی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ

واحد شتابدهی

کانال‌های ورود به فرایند شتابدهی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ

بطورکلی ورودی‌های ثبت ایده/ محصول در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ از چند کانال رخ می‌دهد که عبارتند از:

  1. وبسایت مرکز نوآوری و شتابدهی تگ و تکمیل فرم ثبت ایده/ محصول/ طرح
  2. رویدادهای مرکز و مهم‌ترین آنها رویداد پل که زمان برگزاری این رویدادها در سایت مرکز نوآوری و شتابدهی تگ اطلاع‌رسانی می‌گردد.

داشبورد شتابدهی

519

تعداد ایده‌های ارزیابی شده در رویدادهای مرکز

10

تعداد استارتاپ‌های پذیرش شده شتابدهی

7

تعداد استارتاپ‌های موفق به جذب سرمایه

استارتاپ‌های پذیرش شده در شتابدهنده تگ

تیم: روبوکشت

محصول/خدمت: سامانه مدیریت مزرعه هوشمند 

سامانه روبوکشت در راستای ارائه خدمات کشاورزی الکترونیک به عنوان اولین سامانه تخصصی در این زمینه به عنوان راهکاری نوین در حل دو مشکل اساسی طراحی گردیده است.

  1.  خرده مالک بودن کشاورزان 
  2.  عدم دسترسی به کارشناس خبره

 این سامانه با تجمیع مدیریت اراضی و ارائه راهکارهایی جهت ثبت کلیه فعالیت‌های انجام شده بر روی زمین در یک پرونده الکترونیک و ثبت گزارش بازدیدهای میدانی و … می‌تواند این امکان را برای هر کشاورزی ایجاد کند که با اشتراک گذاری این اطلاعات مشاوره دقیقی جهت بهبود عملکرد و افزایش محصول داشته باشد.

وبسایت روبوکشت
وب سایت روبوکشت

روبوکشت یک سامانه مدیریت مزرعه است که تمام ابزار مورد نیاز برای مدیریت مزرعه را فراهم کرده است. مدیران مزرعه با یک دید از بالا بر تمامی کارها و اتفاق‌های مزرعه نظارت دارند و در لحظه و از راه دور می‌توانند زمین‌های خود را مدیریت کنند. علاوه بر این کشاورزان از تمام اتفاقات و کارهای انجام شده و سلامت زمین‌های خود آگاه هستند و در صورت وقوع مشکل سریع‌تر از قبل آن مشکل را پیدا و رفع می‌کنند. شما با کمک روبوکشت برای هر قطعه زمین یک پرونده الکترونیکی تشکیل می‌دهید و خواهید دانست هر کار چه تاثیری بر بهره‌وری زمین خواهد داشت و با یک تصمیم و کارشناسی دقیق بازدهی و عملکرد زمین را افزایش دهید.

نام تیمروبوکشت
موضوع فعالیتسامانه مدیریت مزرعه هوشمند
 مدیر تیمعلی اسدی
تعداد اعضای تیم2
حوزه های فعالیتکشاورزی- فناوری اطلاعات
مهارت‌ و تخصص اعضای تیممهندسی الکترونیک، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار، برنامه نویسی
ظرفیت‌هامدیریت زمین و محصول، مدیریت وسایل نقلیه، کشاورزی دقیق، هشدارهای آنلاین، مدیریت مواد و ابزارهای مصرفی، آبیاری از راه دور، هواشناسی، دستیار مالی، مدیریت فعالیت‌ها و نیروی انسانی، مدیریت کاربران
مشخصات تیم روبوکشت
علی اسدی
راسخ معافی

تیم: پهپاد ویرا

محصول/ خدمت: پهپاد سمپاش کشاورزی مبتنی بر هوش مصنوعی

از آنجایی که سمپاشی به روش سنتی معایب و مشکلاتی از جمله آسیب به محصولات کشاورزی، هزینه بالا، سرعت پایین فرایند سمپاشی، مشکلات نیروی انسانی و دقت و کارآمدی پایین در سمپاشی درختان برای کشاورزان دارد، پهپاد سمپاش کشاورزی مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت بهینه‌سازی مصرف منابع، مسیریابی هوشمند، تنظیم ارتفاع خودکار، استفاده از الگوی سمپاشی هوشمند و تنظیم زاویه پاشش خودکار این مشکلات را مرتفع می‌سازد.

پهپاد ویرا
نام تیمپهپاد ویرا
موضوع فعالیتپهپاد سمپاش کشاورزی مبتنی بر هوش مصنوعی
 مدیر تیممهدی میراحمدی
تعداد اعضای تیم2
حوزه های فعالیتکشاورزی- هوش مصنوعی
مهارت‌ و تخصص اعضای تیمدکتری مهندسی الکترونیک، مالی و مدیریتی، برنامه نویسی
ظرفیت‌هابهینه سازی مصرف منابع، تنظیم ارتفاع خودکار، استفاده از الگوی سمپاشی هوشمند، مسیر یابی هوشمند، استفاده از مدل سازی سه بعدی، تنظیم زاویه پاشش خودکار
مشخصات تیم پهپاد ویرا
مهدی میراحمدی
امیر کارگر

تیم: آینه هوشمند ویرا

محصول/ خدمت: آینه هوشمند دستیار آرایشگر

آینه‌های هوشمند چند لمسی با قابلیت پخش مالتی مدیا، امکان برقراری تعامل با کاربر از طریق صوت و تصویر و پشتیبانی از سیستم عامل تحت شبکه لینوکس، توانایی استفاده در حوزه‌های مختلف را دارد. در واقع وظیفه معرفی، یادآوری، نمایش، اجرا و برقراری ارتباط با کاربران را بر عهده دارند.

این آینه‌ها با پشتیبانی از صفحه لمسی قابلیت‌های زیادی از قبیل ارائه آخرین متدهای آرایشی و یا به صورت شخصی‌سازی شده امکان انتخاب مدل‌ها، رنگ‎‌ها و طرح‌های آرایشی را بر روی چهره کاربر می‌دهد. این آینه‌ها می‌توانند در کاهش زمان، انتخاب و رضایت مشتریان آرایشگاه‌ها بسیار موثر باشند. خدمات آینه هوشمند آرایشی ویرا در حوز‌های زیر ارائه می‌گردد: رنگ مو و استایل، ابرو و میکروبلیدینگ، میکاپ چشم و رنگ لنز، میکاپ مجازی، مانیکور مجازی و آلبوم مجازی.

آینه هوشمند تیم ویرا
نام تیمآینه هوشمند ویرا
موضوع فعالیتآینه هوشمند آرایشی ویرا
 مدیر تیممهدی میراحمدی
تعداد اعضای تیم2
حوزه های فعالیتالکترونیک – هوش مصنوعی
مهارت‌ و تخصص اعضای تیمدکتری مهندسی الکترونیک، مالی و مدیریتی، برنامه نویسی
ظرفیت‌هاامکان انتخاب مدل‌ها، رنگ‎‌ها و طرح‌های آرایشی بر روی چهره کاربر؛ آموزش به کارآموزان حوزه آرایشگری
مشخصات تیم آینه هوشمند ویرا
مهدی میراحمدی
امیر کارگر

تیم: اینداستیفای

محصول/ خدمت: پابند تشخیص فحلی دام سنگین

مسأله تولید مثل (فحلی) در صنعت گاوداری مسئله حساس و پرهزینه‌ای می‌باشد و بطور کلی این قیبل مسائل باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود. بعضی از مشکلات از جمله عدم تشخیص کارگر، شباهت علایم فحلی با برخی از بیمار‌های دامی، خطای انسانی در تشخیص، هزینه کارگری بالا باعث می‌شود فحلی دیرتر از موعد تشخیص داده شود که این امر ضررهای شدیدی برای دامداران به دنبال دارد. پابند تشخیص فحلی، هم در زمان فحلی خاموش و هم در زمان دقت پایین کارگر و اعلان آن به صورت هوشمند برای کارشناس دامپروری این مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

محصول نهایی تیم ایندستیفای
پابند تشخیص فحلی دام سنگین
نام تیماینداستیفای
موضوع فعالیتپابند تشخیص فحلی دام سنگین
 مدیر تیماحمدرضا آیت اللهی موسوی
تعداد اعضای تیم3
حوزه های فعالیتاینترنت اشیا در صنعت دامپروری
مهارت‌ و تخصص اعضای تیمدامپزشکی- طراح و برنامه نویس سخت افزار- مهندسی مواد
 ظرفیت‌هاآنالیز مجازی داده و ذخیره داده از طریق سرورمرکزی،پایش فعالیت و پایش نشستن دام
مشخصات تیم اینداستیفای
سید احمدرضا آیت‌الهی موسوی
میلاد شاحسینی
نوید نیک ورز

تیم: تگ سو

محصول/ خدمت: سامانه برگزاری رویداد آنلاین تگ 

               ایده سامانه برگزاری رویداد آنلاین تگ بعد از ظهور بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری رویدادهای استارت‌آپ ویکندی به صورت حضوری ایجاد شد و در اواخر اسفندماه 1398 مطرح گردید. تمرکز اصلي این سایت بر تولید بستر برگزاری آنلاین انواع رویدادها به ویژه رویدادهای کار آفرینی و کلاس‌های آموزشی است. این سایت به گونه‌ای طراحی شده است که از تمامی امکانات برگزاری یک رویداد استارت‌آپی حضوری از جمله ثبت ایده‌ها، نظر سنجی در مورد ایده‌ها، تیم سازی، منتورینگ و مشاوره، کلاس‌های آموزشی و بوم کسب و کار و داوری برخوردار است. در مجموع در بستر این سامانه یک فرایند استارت‌آپ ویکندی در مدت 54 ساعت به صورت آنلاین و با گنجایش بیش از صد نفر در یک تالار قابلیت برگزاری دارد.

               امکانات: ثبت ایده، نظرسنجی، گروه‌بندی و تیم‌سازی، برقراری ارتباط بین افراد شرکت‌کننده، امکان پیگیری فعالیت‌ها بصورت مرحله به مرحله توسط افراد تیم، ارزیابی تیم‌ها توسط منتورها و داوران، بستر آنلاین جهت گفتگوی افراد تیم با یکدیگر، سالن کنفرانس آنلاین در بستر بیگ بلو باتن. 

سایت تگسو
صفحه ورود به سامانه برگزاری رویداد آنلاین تگ
صفحه پنل کاربری
نام تیمتگ سو
موضوع فعالیتسامانه برگزاری رویداد آنلاین تگ
 مدیر تیمعلی محمد حسین زاده
تعداد اعضای تیم2
حوزه های فعالیتفناوری اطلاعات و ارتباطات
مهارت‌ و تخصص اعضای تیمبرنامه نویسی
ظرفیت هابرگزاری انواع رویدادهای استارتاپی مجازی و کلاس‌های آموزشی کسب و کاری در زمینه‌های مختلف با همکاری ارگان‌های دولتی و خصوصی
مشخصات تیم تگ سو
علی محمد حسین زاده
سید امیرمحمد روح‌الامینی

             رویدادهای برگزار شده در بستر سامانه رویداد آنلاین تگ:

استارتاپ ویکند آنلاین مبارزه با کرونا
امداد استارتاپ
استارتاپ تکنوتگ در حوزه سیمان
اولین استارتاپ ویکند صنعت خرما

محصول/ خدمت: سامانه جلسات آنلاین تگ 

             با توجه به ظهور ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری جلسات کاری و کلاس‌های آموزشی بصورت حضوری، سامانه جلسات آنلاین تگ در حدود شش ماه کاری توسط تیم برنامه نویسی مجرب و جوان راه اندازی شد.  این سامانه به منظور سهولت در برگزاری جلسات و کلاس‌ها آماده گردید تا امکانات یک جلسه حضوری را به طور کامل در بستر آنلاین در اختیار کاربران قرار دهد. از مزایای این سامانه در اختیار دادن امکانات مفید و کاهش هزینه‌های برگزاری کلاس‌های حضوری است، این سامانه دارای امکان ضبط جلسات برای مشاهده غایبان در جلسه در آینده را فراهم کرده است و همچنین از دیگر امکانات این سامانه می‌توان به گفتگوی بین اعضا به منظور تبادل نظر بین اعضا، نظر سنجی، اشتراک گذاری صدا و تصویر، آپلود و دانلود فایل‌های جلسه بین کاربران اشاره کرد.

سامانه جلسات آنلاین تگ
صفحه اصلی سامانه جلسات آنلاین تگ
فضای داخلی سامانه جلسات آنلاین تگ
جلسه آنلاین در حال برگزاری
نام تیمتگ سو
موضوع فعالیتسامانه جلسات آنلاین تگ
 مدیر تیمعلی محمد حسین زاده
تعداد اعضای تیم2
حوزه های فعالیتفناوری اطلاعات و ارتباطات
مهارت‌ و تخصص اعضای تیممهندسی نرم افزار، برنامه نویسی
 ظرفیت‌هابرگزاری جلسات کاری بصورت آنلاین در بستر بیگ بلو باتن.
مشخصات تیم تگ سو
علی محمد حسین زاده
سید امیرمحمد روح‌الامینی

تیم: تگ فاند

محصول/ خدمت: شبکه تامین مالی و سرمایه گذاری تگ 

افراد، شرکت‌ها و نهادهای مختلف برای راه اندازی، ادامه و یا گسترش کسب و کار خود نیازمند تامین سرمایه هستند. در حال حاضر عمده‌ی تامین سرمایه در جهان توسط بانک‌ها و یا شرکت‌های تامین مالی صورت می‌پذیرد، که تگ فاند در گروه دوم قرار دارد. سرمایه در اینجا تنها سرمایه‌های نقدی نیست. تامین سرمایه می تواند در اشکال مختلف مانند: تامین سرمایه نقدی، اوراق بهادار، املاک و مستغلات، تجهیزات لجستیک و فنی، نیروی متخصص و… صورت پذیرد. تگ فاند در حوزه‌های تامین سرمایه برای شرکت‌ها، نهادها، نخبگان، کسب و کارهای نوپا و فناورانه و …، جذب سرمایه گذاران و ارائه راهکارهای متنوع و پویای سرمایه‌گذاری، ارائه صفر تا صد خدمات بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سبدگردانی اختصاصی، ارزیابی مالی و اقتصادی پروژه‌ها، نظارت بر تخصیص سرمایه به استارت‌آپ‌های مستقر، ایجاد و گسترش پلتفرم‌های هوشمند مالی، تدوین رویدادهای کسب و کاری مرتبط و جذب سرمایه، فعالیت می‌کند.

صفحه اول سایت تگ فاند
نام تیمتگ فاند
موضوع فعالیتشبکه تامین مالی و سرمایه گذاری تگ
 مدیر تیمسید محمدحسین طباطبایی
تعداد اعضای تیم2
حوزه های فعالیتفناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و سرمایه گذاری
مهارت‌ و تخصص اعضای تیممدیریت مالی و مهندسی مالی،تیم تحلیلی و معامله گری،
کارشناسان پذیرش، تیم برنامه نویسی و انفورماتیک، چند رسانه ای و تولید محتوا، کارشناس آموزش و تیم آموزشی
 ظرفیت‌هاتامین مالی و سرمایه گذاری، تامین مالی مشارکتی، کارگزار بازار سرمایه، صندوق های سرمایه گذاری، سبد گردانی اختصاصی، آکادمی مالی
مشخصات تیم تگ فاند
سید حسین طباطبایی
سید محمدحسین طباطبایی
سید علی طباطبایی

تیم: تگ استودیو

از پیدایش جهان هستی تا به امروز به منظور رفع نیازهای اولیه و یافتن معنای زندگی همواره در داد و ستد بوده‌ایم. همه این موارد در جوامع انسانی وجود داشته و در رشد فکری و جسمی ما تاثیرگذار بوده و این تاثیرات به حدی عمیق بوده‌اند که مفاهیم جدیدی در جهت دستیابی به منابع مادی و معنوی و توسعه آن در ادبیات روزمره ما شگل گرفته است. مفاهیمی مانند بازار، رقابت، فروش، هویت بصری و برند.

همچنین با توجه به اینکه پیشرفت و توسعه دو اصل تعالی بخش در دنیای آینده خواهد بود، برای گذر و استفاده از این فرصت باید با استفاده از هنرهای دیجیتال و تدوین استراتژی راهبردی از درب‌های‌ تبلیغات، تولید محتوا و تعامل با مخاطبین عبور کنیم و این امر تنها با استفاده از عناصر کلیدی خلاقیت، نوآوری، مدیریت دانش و تحقیق و توسعه میسر خواهد بود.

تیم تگ استودیو با نظر به وضعیت موجود و سیر تحولاتی که امروزه در فضاهای حقیقی و مجازی گریبان گیر مخاطب است در تلاش است تا در طول فرایند کاری خود نقش موثری در جهت ایجاد رابطه بین خواسته‌های ذهنی مدیران کسب و کارها و اجرایی شدن آن‌ها ایفا کند.

نام تیمتگ استودیو
موضوع فعالیتتولید محتوای استارت‌آپی
 مدیر تیمسامان منصوری
تعداد اعضای تیم5
حوزه های فعالیتصنایع خلاق
مهارت‌ و تخصص اعضای تیمموشن گرافیست، گرافیک، تدوین گر، کانتنت رایتینگ، سئو، سناریو پردازی، تصویربرداری 
 ظرفیت‌هابازطراحی محصول و خدمت در حوزه برندینگ، تولید محتوای آموزشی در حوزه کسب و کار و استارت‌آپ 
مشخصات تیم تگ استودیو
مهلا میرزایی
سامان منصوری
آیدا ایرانمنش
نوید عبادی
الهه فخار

تیم: کارمازیست

محصول/ خدمت: دستگاه تصفیه هوا از پاتوژن

به منظور شکستن زنجیره انتقال پاتوژن از شخص مبتلا به افراد سالم، لازم است تا بستر انتقال آن، یعنی هوا معیوب شود. به طور کلی برای این کار بایستی دستگاه یا تجهیزات تصفیه هوا در مراکز مختلف از جمله بیمارستان‌ها نصب شود. این دستگاه با ورود هوا به دستگاه و طی یک فرایند پاتوژن‌ها و ذرات ریز را حذف کرده و هوای سالم در فضا منتشر می‌شود.

محصول نهایی کارمازیست
دستگاه تصفیه هوا کارمازیست
نام تیمکارمازیست
موضوع فعالیتدستگاه تصفیه هوا از پاتوژن
 مدیر تیمسعید خساره
تعداد اعضای تیم6
حوزه های فعالیتسلامت- الکترونیک
مهارت‌ و تخصص اعضای تیمعلوم زیستی، مهندسی مکانیک، بیوتکنولوژی
 ظرفیت‌هاتصفیه هوا با کمک لامپ uv و بدون استفاده از فیلتر
مشخصات تیم کارمازیست
سعید خساره

تیم: بایکو

محصول/ خدمت: دستگاه تصفیه هوا بایکو

این دستگاه در سایزهای مختلف برای تصفیه هوای اماکن مسقف خانگی، اداری و بیمارستانی طراحی شده. مکانیزم آن شامل چند مرحله فیلترینگ است. همچنین، قادر به حذف انواع آلاینده‌ها، بوی بد، ذرات آلرژی زا، میکروب ها، قارچ‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و به طور کلی تصفیه هرگونه ذرات معلق تا دقت 0.1 میکرون را می‌باشد.

محصول نهایی بایکو
دستگاه تصفیه هوا بایکو
نام تیمبایکو
موضوع فعالیتدستگاه تصفیه هوا با فیلترهای چندگانه
 مدیر تیمرضا صادقی
تعداد اعضای تیم3
حوزه های فعالیتسلامت-الکترونیک
مهارت‌ و تخصص اعضای تیممکانیک، رباتیک، برنامه نویسی
ظرفیت هاکنترل از راه دور، 4 فیلتر جهت تسویه هوا، قابل ارائه در اندازه‌ها و سایزهای متنوع و در مکان‌های مختلف
مشخصات تیم بایکو
رضا صادقی
امیرعلی رضایی
ایمان پشتوان

فرم ورود به فرایند شتابدهی

 ما به کارهای بزرگ و ایده‌های با شکوه باور داریم . به نوآوری و چالش‌پذیری عادت داریم.

مرکز نوآوری و شتابدهی تگ به عنوان اولین شتابدهنده در استان کرمان، آماده است در تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات نوآورانه ، امکاناتی همچون حمایت‌های مالی، فضای کار اشتراکی، خدمات مشاوره و آموزش و همچنین شبکه‌سازی و تسهیل‌گری، خاستگاه کسب و کارهای بزرگ باشد و ماموریت شتابدهی (Acceleration) ایده‌های کسب وکار را با همکاری ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف انجام می‌دهد.

ما ازارتباط شما با مرکز نوآوری و شتابدهی تگ خوشحالی هستیم. برای یک شروع با انگیزه فرم پذیرش را با دقت تکمیل نمایید. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با تکمیل قسمت‌های مختلف می‌توانید با شماره 03432224971 داخلی 121 ارتباط برقرار نمایید.