“دورهمی سخنرانی” به صورت هفتگی در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ

“دورهمی سخنرانی” به صورت هفتگی در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ

“دورهمی سخنرانی” هر دوشنبه به صورت حضوری با بهره مندی از اساتید برجسته به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ و همکاری باشگاه سخنرانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ، “دورهمی سخنرانی” به صورت هفتگی با سرفصل هایی از قبیل سخنرانی سه دقیقه ای تمام اعضاء، تحلیل و بررسی سخنرانی ها توسط اساتید، آموزش کوتاه در مورد رفع استرس در سخنرانی به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ و همکاری باشگاه سخنرانی برگزار می گردد.

“دورهمی سخنرانی” هر دوشنبه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸:۳۰ به صورت حضوری با بهره مندی از اساتید برجسته و اجرای بازی های خلاقانه برگزار می شود و هزینه دوره ای آن ۲۵ هزار تومان به ازای هر نفر در نظر گرفته شده است.

متقاضیان در این دورهمی، در انتها خواهند توانست یک سخنرانی سریع، روان و تاثیرگذار را طراحی نموده و با اعتماد به ‌نفس و راحت در مقابل جمع صحبت کنند، استرس خود را با انجام تکنیک‌ها کنترل و اعتماد به ‌نفسش را افزایش داده و اصول جذب مخاطب را درک و واضح‌تر صحبت کند؛ همچنین در ادامه اصول صداسازی را بیاموزد و به‌کار ببندد، سخنوری خود را ارتقا داده، قدرت استدلال خود را تقویت کند، مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا نموده و براساس نمودار تاثیرگذاری مخاطب به او تاثیر بگذارد.

لازم بذکر است، ثبت نام در “دورهمی سخنرانی” به شکل حضوری و آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی با شماره ۰۹۰۲۸۳۲۴۵۱۶  امکان پذیر می باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *